dagens aoutfitt + öppdatering

tja! har som sakt varit och shöpt brevpapper idag.
blev ett sött jus-råsa med jertan på <3
ska skriva mitt fursta brev till farao efter detta inlegget.
saknar han gallet myket alltso. vet inte hur jag ska klara detta.....
men som ni alla vet så är jag en fett stark pärson så de går nog bra.
vi har redan snakat lite på emesen och vi bistemde att jag ska dra ner till
egyptien snart ijen och treffa han. då får jag bo hos han bland alla
pyramider. underbart e de. och så kanshe jag ska leta efter pattrisia ockso
fast vi får se hur de blir me de ..


här är dagens aoutfitt. jag pekar ful-fingret till den anynoma jeveln som
hotade meg tidigare idag. FY .. skamme på deg din jevla illbatting.
jag shiter i dey, fatar du de? inget, och då menar jag INGET kan få
meg att legga ner blåggen. spisjellt inte avensjuka tuntar som deg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0