blognings paos..

eftersåm jag har en töff päriod i mitt liv jöst nu av olika anledningar (se lengre ner) så hade jag tengkt att ta en bloggpaos nu i ett tag..

varfur jag jöst valde att ta en paos är av dessa anledningar:


- jag kenner myket stress i mitt liv och jag kenner att det blir för myket, derfur veljer jag bårt en dej grejor..
- jag kenner meg veeldigt krenkt av att alla i fibula petar snorkråckor på min hylla (där jag har kläderna)
- jag kenner att jag värkligen saknar min farao.. altso, jag har inte sett han på fett lenge nu och det e jåbbigt.
- jag kenner att mina egna läsare (tro det eller ej) inte stötar meg när jag har det svårt och jag burjar bli trutt på det..
- jag kenner meg veldigt däprimerad av dessa åvanstående anledningar.



håppas att ni acksepterar detta jag kommer naturliggtvis tillbacks med min blog inom en snar framtid.. moste bara få lösa en den av dåm här sakerna. och när jag kåmmer tillbacks så har jag samlat nya krafter till att skapa en ennu bettre blog.. ska fursöcka ficksa en ny desajn snart ijen kanshe och ta nya fina bilder att öppdattera med..

håppas ni är villiga att fortsetta fulja min blog när jag tillslutt kåmmer tillbacks...


10000 pössar och krammar från MIKAÄLA..


Kommentarer
Postat av: soffan

ta en paus men sluta inte blogga

2008-11-21 @ 00:52:50
URL: http://overdozee.blogg.se/
Postat av: Mildred

=/....

aja bara du kommer tillbaka så! ^^

2008-11-21 @ 16:17:55
Postat av: MIKAÄLA

soklart!

2008-11-21 @ 17:05:11
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas den inte kommer tillbaka, du vet att du kan bli polisanmäld va? och då vet man vem du är, vem som verkligen gömmer sig bakom denna bloggen.

2008-11-22 @ 02:37:33
Postat av: MIKAÄLA

kul för deg då

2008-11-22 @ 13:24:39
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: eeeeeee.

du är coooooooool !

2008-11-22 @ 13:25:47
Postat av: soffan

bölrja blogga igen :((((88 snälla...din blogg e min favorit tror jag

2008-11-22 @ 23:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0