PYSEL-TIPZ

heej :-) jag har ju burjat med nott nytt här i blåggen. det är så att jag ger tips på olika saker.
furra gongen gav jag mina besta ragg-tips. denna gong är de daks för pysel-tips. skojj va :-D?


dehär är bra saker man kan jöra om man har tråkigt:

1. ta ett papper. vik det. sen tar du en saks och kliper olika munster i papret och sen vicker du upp papret så får du en ny duk till shuks-bordät :-D eller varfur inte ge bårt den i prisent? det upskatas jag kan tala om!


2.  ta en pinne i skoggen. sen ska du ta hem den. och sen ska du shöpa molarferj så du kan mola pinnen.
sen bårrar du ett hål i pinnen och legger in en tråd där ijenom och knyter så har du jenast fått ett hals-bannd :-D
eller meddalj om man vill kala den för dä okså ;-) eller varfur inte ge bårt den i prisent? det upskatas jag kan tala om!


3.  jag årkar inte skriva fler pysel-tipps. jag leger öpp nott anat istellet för jag tjenner att de här recker för dena gong :-D


Kommentarer
Postat av: Sara

lär dig stava ... (ditt språk så du fattar: ler dek ståwa)

2008-06-02 @ 11:03:01
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0