KÅTE

HEEEJ

tengkte berätta om min prommenaden idag. jag gick ute med min kåmpis hund, och jag hade inga skorr på meg eftersom jag hade skaviga-sår på futterna. då kom det en kåte på marken som nog hade ramlat från en gran. då tengkte jag sparka på den, och då sparka jag i fel så jag misade kåten och flög på ändan så hunden sprang iväg.

jag vart veldigt arg på hunden och skrek: SATTANS BYRACKA KOM TILLBAKA DIN HUNDJÄVEL. jag tror jag aldrig har vart så förbanad på lenge. och ont som atans hade jag också i foten min.

det hella startade alltså med kåten så vi får skylla allting på kåt-jeveln.

varfur jag just vallde att sparcka på kåten var derfur att jag tenkte på slatan. jag har altid viljat kunna spela fotbåll som slatan. han är min idol 4-everr. då låssades jag altso att kåten var en fotbåll.

dummt av lila meg, och kom ihåg att allt kan henda i rymden!!

Kommentarer
Postat av: carro

Ursäkta mig men finns det värkligen folk som läser denna blogg och tror på att bloggaren är seriös?!



Idioti!!

2008-07-03 @ 23:41:23
URL: http://carro11.blogg.se/
Postat av: dD

Hur orkar du hålla på? skämmer ju ut dig, måste ju vara riktigt störd för att orka skriva så där på skojj. retard!

2008-07-04 @ 14:47:39
Postat av: Anonym

va vad de för ras på hunden ??

2008-07-04 @ 15:11:20
URL: http://blooondiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0