GODD DAGGENS

idag har jag vartt i simhallen med evvelina. vi simmade i stora basengen och då lekte vi med en båll. jag kastade bållen i evvis skalle så hon höll på att drönkna. hahahaha, jag skule ju bara skojja med henni, men sen vartt det blodigt allvar när jag var tvyngen att ta henni och dra upp henni på kanten, sen kom en klen man som kalade sig sjelv för vackt-badare (eller något) han hemtade en  väska med plåster och så plåstradde han om henni och  så så nu mår hon trolligtvis bra igen.

varfur jag just valde att kasta bållen i evvis skalle var derfur att jag tenkte att hon skule upskatta ett littet skämmt. jag trodde inte hon var så kenslig :(

vad har vi nu lärt oss av deta?
- jo att man ska alldrig skämmta om att kasta bållar i folks skalle. då kan man bli skaddad och framfur allt inte i den stora basengen i simhallen.

nu ska jag gå och äta en kremig kalopps med potäter ;-)

vi synns!!!

Kommentarer
Postat av: mikaäla-fan

ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah du är för skön du mikaäla

2008-07-02 @ 17:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0