SALZA MANEN..

heejjjjsan ;-)

idag har jag vart i fibula som vanligt.. vi har haft idrått och dansat salza. jag fick dansa med pattrick men det vile jag inte så jag jömde meg i tjejernas dushrum hehe sen kom fröken margareta och sa att jag fick dansa salza med en kille som heter eddy istelet. han va jette bra som en riktig SALZAKÖNG...

hihi, tenkte beretta en sak om kensa sen ockso.. men ni får allt holla ut ett tag ;-)

fast i detta inlegg bjuder jag på dagens låt och bild!!:



så bra kountry låt, elskar den<3



HEHEHE EN FETKNÅPPP!! SÖT VA?

Kommentarer
Postat av: Olivia - Mode & Jag

Hjälp :O ;P

2008-08-30 @ 00:34:29
URL: http://streetmadeofclothes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0