NY TEVLING

kör en liten tevling som avslutas på fredag, ni ska jissa vad denna låten heter (jag har altso skrivit av teksten av låten)

såmaren är här och jag e collast i verden, jag rider på stranden som en diva på sälen
alla kilar dom kolar och ler, jag är en fjorttis och jag får er att snegla.

vill du ta på meg`? fulj med meg så ska jag leka med deg.
vill du ha mej din katt, ge mej en sider så särar jag på bena snabt.
jag vill ha uppmerksamhet, för det e de besta jag veeet.

såmaren är här och jag e collast i verden, jag rider på stranden som en diva på sälen
alla kilar dom kolar och ler, jag är en fjorttis och jag får er att snegla.

såmaren är här och jag e collast i verden, jag rider på stranden som en diva på sälen
alla kilar dom kolar och ler, jag är en fjorttis och jag får er att snegla.


jag vill knaka och bli full, så alla fula göbar kan få sej ett full.
ge mej en zigg, anars jag blir galen, jag e beroende jag va första dagen.
jag testar att bli hypnos och vaknar med smertan i min rövhål
jag vill ha uppmerksamhet, för det e de besta jag veeet.

såmaren är här och jag e collast i verden, jag rider på stranden som en diva på sälen
alla kilar dom kolar och ler, jag är en fjorttis och jag får er att snegla.

såmaren är här och jag e collast i verden, jag rider på stranden som en diva på sälen
alla kilar dom kolar och ler, jag är en fjorttis och jag får er att snegla.



en lettråd är att det är en shej som sjönger..

jag låttar ut 3 vinnare, en vinner en bok, en lite mejk upp, och en vinner en bra fillm.

SÅ TEVLA PÅ NU ALLESAMMANS. hehehe

skriv en kåmmentar här bara i inlegget med din e-meyl adress och ditt för och efternamn och din stad.. så meylar jag vinnarna..

pöss sålenge. sen kommer altso senaste nytt om KENSA


Kommentarer
Postat av: erica

haha snälla. det är inget nöje att läsa om man fastnar på stavfel i vart enda ord :) vill du komma någonstans med ditt bloggande får du nog lära dig att stava

2008-08-27 @ 16:24:46
URL: http://ericaskrika.blogg.se/
Postat av: DD

hahahahahaha...näpp...jag vill inte vinna ;P







2008-08-27 @ 19:50:44
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0