krenkande kåmmentarer


hej alla läsare!
nu är jag faktiskt ricktikt furbannad!!!!!! jag får nestan bara en massa krenkande kåmmentarer i min blog.
asso vad har ni för problem? jag är en levande menisha , KUTT OCH BLOD! oki fatat oki?
och så har jag en till sak att legga till. jag lider av exstreme dyxzlescki , för ungifär 86543:e gongen.
tänker nog inte ta upp det nått mer här i blogen för de är ej mitt fel om ni är trögga i jernorna.
OCH vissa ord stavar jag prisis som jag utalar dom eftersåm att det fins nott som kallas DIALECKT!

det var allt för tillfelet, tack och häj! öppdaterar snart ijen.

ps. tevlingen stenger på söndag!!!!!!!!!!!!!!!! <------------------



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0