DET BLIR FLYT !!

heey, jag har en glad nyhett att medela, JAG SKA FLYTA! eftersom kensa har shatat så myket på meg, att vi skulle bli room mates, så bistemde jag meg för att flyta. men jag vile ha lite mera utrymme så jag valde derfur att bli grannen!!! så jag ska altso flyta och bli grannen med kensa. KUL VA?

ijallafall så tenkte jag skriva ut vinarna i tevlinge nu här komer dom:

1 = pralino nissen = vinnare = MARIE från stokhålm
2 = årsförbrukning av pralino kontaktkort = vinnare = NATALI från ustervåla
3 = gåddy bäg = vinnare = JOSSEFIN från jötebårg.
4 = boker = vinnare = NADJA från stokhålm, KRISTJAN från halmstad, KAMILLAN från nykvarn.
5 = dag på spa = vinnare = JIMMY från hudikswall

ni allehoppa vinner okso att ni ska få möta öpp meg och så ska ni få en bamsekram!!! och sen bjuder jag på äran att ni ska få bjuda meg på fika :-) bettre en så kan de INTE bli sejar jag bara. GRATIS ALLA<33

det komer en ny tevling inom kårt för er som missade dena

Kommentarer
Postat av: Malin

haha...okej!

2008-08-26 @ 00:01:23
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0