:-O

ASO JAG FATAR INTE,... VARFUR VAKNAR JAG SOHÄR TIDIGT? :-O jag som vile ta en såvmårgon idag... jag e så besviken på meg shelv...

ijallafall ska jag ju somsakt till NRJ in the park idag... fast det kan bli rett jåbbligt om det är många fäns där.. för jag vill ju järna kunna konsentrera mej på själva NRJ in the park och inte bara skriva attografer.. hahahahah.. skemtade lite där ;-)

hade tenkt skriva lite nu bara, inte så myket..

nu lysnar jag på en herlig låt den går såhär: JASJASJAS okey, jag fiksar skömpa, vad fixar du? jag fiksar röpor vad fiksar du? med mera.. såå bra!!! en fäst låt!!!





här får ni 2 andra herliga låtar av en viss kate...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0