SMÅTT OCH GÅTT

tjenna heysan blogen!

idag var en rolig dag. furst var jag i skolan och vi jorde någgra övningar.
dom var för att man ska få bettre shelvförtroende.
shelvförtroende är när man trifs med seg shelv och sånnt och jag tyker det var veldigt bra att
vi hadde dessa övningar för många har ju rett usellt shelvförtroende.
shelv har jag bra för jag vet att jag är en unik menisha och att jag är bra på mitt eget lille vis.
alla borde tjänna så tyker jag. ingen förkänar att må schit! till mat i skolan fick vi pottatisgrateng och kuttbullar.
riktigt smasskigt var det!

jag sycklade hem sirka kvart i 3. väl hemma så åt jag lite snäks.
(ja jag vet , fy fy men man måste ju unna seg shelv nånting ibland). till middag fick vi skaggenröra.
myms fullebabbe! en shelvklar favorit måste jag erkenna. kan legga in reseptet nån dag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0