SKOLAN IDAGG

heey på er alehoppa!<333

idag har jag enkligen friscknat til och nu var jag nys i skola. idag i skola vi lärde os dubeltekningar, när man scka skriva med ck och med dubla konsonenter.

vi hade okso en long rast då hade kilarna i klasen kått-krig. hahahahah fet rolig den var! hehehehe jag fik sircka 5 kåtar i skallen. hehehe. nu har jag okso en bula för tomas råka kasta en sten istelet.

til matt fick vi pytte-panan med steckta egg.


nu när jag e hema tenkte jag bloga lite och sen tenkte jag gå ut och ta en promenix til icka och schöpa lite mat-varror osv. till mama. btw.

jag ska okså städa mina fisckars akvarient.

updaterar snart med masor skojigheter som grede på moset!

Kommentarer
Postat av: Fanny

fin blogg, men du kanske ska öva på stavningen, hehe :O

2008-04-17 @ 15:57:33
URL: http://www.faaanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0