KLÄÄD-TIPSEN :-D

sommar-schopping är aldrig fel! jag shelv elskar schopping och tar minsta tillfelle i ackt
och schoppar som en gallning! det här ska jag bestella (allt är från ellås)

Zooma  ZoomaZooma
denna lila fins även i vit så ni vet det!!
och bilden med kilen tog jag med altso för att jag tykte han va så söt <3<3 ska köpa jakan okså!! det är unisex!
mer kläder  här nedan för :-D non-stop lixåm ;-) skoja

Zooma  ZoomaZooma
tuff klenning :-) fin i somar till en nays brenna! , gröna bickinin fins även i blå! , en rosa jaka för de kalla somarkvellarna! mer kläder neranför :-D gud va kul det är med schopping!

SKOR MOSTE MAN JU HA FÖRSTÅS! HÄR ÄR NÅGRA GODBITAR JAG SHELV SKA SCHÖPA:
ZoomaZoomaZooma
en snygg basket-shenga! , snygga pummps med klak!! , söt balle rina :-D finfinfinfin lengktar tills dem komer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0